آموزش زبان اسپانيايي نصرت نسخه صادراتي با بهترين كيفيت

زبان اسپانيايي ، آموزش زبان اسپانيايي،آموزش زبان اسپانيايي نصرت،آموزش اسپانيايي،دانلود رايگان آموزش زبان اسپانيايي

آموزش زبان اسپانيايي نصرت نسخه صادراتي با بهترين كيفيت

۷,۳۴۸ بازديد ۰ نظر

آموزش زبان اسپانيايي نصرت نسخه صادراتي با بهترين كيفيت

آنچه در اين مجموعه خواهيد آموخت :

دوره مقدماتي و پيشرفته ـ مكالمه زبان اسپانيايي نصرت در سه ماه يا ۹۰ روز با روزي ۳۰ دقيقه گوش كردن به هر درس روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي به زبان اسپانيايي برگرفته شده از جديدترين متد آموزشي روز جهان

 7language.ir (1)

بسته زبان اسپانيايي صادراتي شامل :


آموزش زبان مقدماتي و متوسطه اسپانيايي نصرت

+
آموزش زبان نصرت اسپانيايي جامع

+
آموزش مكالمات روزانه نصرت

تمركز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري

تكرار مطالب در فواصل زماني مختلف

بيش از ۵۰ ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي دروس در اين سيستم آموزشي نصرت به صورت فايلهاي صوتي آماده شده است و شما براي يادگيري آنها تنها و تنها نياز به گوش دادن به اين فايلهاي صوتي داريد .در اين آموزشها با تكرار هوشمندانه و برگشتي ،لهجه شما از ابتدا لهجه درستي شكل گرفته و به طور خودكار قواعد بيشمار زبان را در عمل فرا خواهيد گرفت . شنيدن دروس اين مجموعه بسيار لذت بخش و پر انرژي است و به طور مداوم از شما تمريناتي ميخواهد (تكرار برخي از جملات )كه خود اين مساله براي شما بسيار لذت بخش و هيجان انگيز خواهد بود .

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

قيمت ۵۵۰۰۰ تومان

اگر تا اندازه اي به زبان اسپانيايي مسلط باشيد ،اين دوره دوره آموزشي نصرت از سطح مبتد ي تا عالي ، بدون استفاده از كتاب ،شما را در يادگيري زبان اسپانيايي كمك خواهد كرد.

در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود ،سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.

7language.ir (2)

پيشنهادهاي ويژه و محصولات مرتبط

براي استفاده از اين مجموعه تنها نياز داريد تا به فايل هاي صوتي گوش دهيد. تكرار مطالب در اين مجموعه به صورت هدفمند و زمانبندي شده است تا مطالب بهتر در حافظه باقي بمانند.با استفاده از اين مجموعه لهجه شما از ابتدا صحيح شكل ميگيرد و به صورت خودكار قواعد زيادي از زبان اسپانيايي را ياد خواهيد گرفت. شنيدن مطالب اين بسته لذت بخش است و به صورت مداوم از شنونده تمريناتي خواسته مي شود (يعني تكرار كردن جمله ها) كه اين كار باعث مي شود تا همراه با آموزش، تمرين نيز داشته باشيد.

– از جمله سختي هاي زبان اسپانيايي ياد گرفتن جمله سازي در اسپانيايي است. اساس متد نصرت بر اين پايه است كه با تركيب جملات مختلف، ساختن جملات در ذهن شما حك شود.

– در صورتي كه تا سطحي به زبان اسپانيايي مسلط باشيد، مجموعه آموزش زبان نصرت از سطح مبتدي تا عالي، بدون نياز به كتاب، به شما در يادگيري زبان اسپانيايي كمك خواهد نمود.

– اول مكالمه اي پخش مي گردد، و بعد از آن روي هر لغت و جمله اي تاكيد شده و معني و نحوه تلفظ آن آموزش داده مي شود.

– اين دوره در ۹۰ قسمت گردآوري شده است كه در صورت استفاده مي توانيد هر روز يك قسمت آن را گوش دهيد. همين دوره كوتاه باعث شده تا آموزش سريع مكالمه زبان اسپانيولي با متد نصرت ممكن گردد.

– يادگيري مكالمه فرا به شكل كلمه به كلمه و تكرار جملات توسط زبان آموز همزمان با گوينده، ساختن جملات با استفاده از اين كلمات باعث ثبت آنها در حافظه موقت و سپس تكرار آنها در ادامه درس و بعدا يادآوري آنها در زمانهاي مشخص (در درسهاي بعدي)باعث مي گردد داده ها از حافظه موقت به حافظه اصلي انتقال يابند و در ذهن زبان آموز ثبت گردند.

اين دوره آموزشي شامل ۹۰ درس جداگانه ميباشد .

آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده باعث ميگردد اطلاعات از حافظه اصلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

مزيت اين شيوه آموزشي چيست ؟

مزيت اين روش يادگيري عملي يك زبان است . بسياري از استادان زبان بر اين باورند كه بهترين روش يادگيري يك زبان خارجي اين است كه به آن كشور سفر كنيد و مدتي را در بين مردم آنجا سپري كنيد .  مجموعه نصرت اين مساله را براي شمافراهم مي كند. افزون بر اين قواعد زبان را به شكل بسيار عميق و دروني آموزش ميدهد و شما بدون اينكه متوجه شويد تمام قواعد زبان را ناخود آگاه فرا خواهيد گرفت.

يادآوري بين زمان مندرج (بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان )

اصل پيش بيني (پرسش از دانشجوبر اساس آموخته هاي جديد )

برنامه بر پايه يادگيري زنده : بكار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموخته ها است درست به مانند اينكه در كشور بيگانه حضور فيزيكي داريد . بر اساس اين روش در هر زباني يك هسته كلامي وجود دارد كه با فراگيري مجموعه لغاتي كه بيشترين و ضروري ترين كاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنكه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير كاربردي انباشته كرد زبان را آموخت.

آموزش زبان اسپانيايي صادراتي نصرت كاملترين پكيج آموزش زبان اسپانيايي بوده كه با استفاده از روش خاص نصرت به آموزش زبان اسپانيايي مي پردازد
يادگيري مكالمه فرا به شكل كلمه به كلمه و تكرار جملات توسط زبان آموز همزمان با گوينده، ساختن جملات با استفاده از اين كلمات باعث ثبت آنها در حافظه موقت و سپس تكرار آنها در ادامه درس و بعدا يادآوري آنها در زمانهاي مشخص (در درسهاي بعدي)باعث مي گردد داده ها از حافظه موقت به حافظه اصلي انتقال يابند و در ذهن زبان آموز ثبت گردند. براي خريد سي دي اموزشي نصرت روي دكمه خريد پستي در زير كليك كنيد.
از جمله سختي هاي زبان اسپانيايي ياد گرفتن جمله سازي در اسپانيايي است. اساس متد نصرت بر اين پايه است كه با تركيب جملات مختلف، ساختن جملات در ذهن شما حك شود
براي استفاده از اين مجموعه تنها نياز داريد تا به فايل هاي صوتي گوش دهيد. تكرار مطالب در اين مجموعه به صورت هدفمند و زمانبندي شده است تا مطالب بهتر در حافظه باقي بمانند.با استفاده از اين مجموعه لهجه شما از ابتدا صحيح شكل ميگيرد و به صورت خودكار قواعد زيادي از زبان اسپانيايي را ياد خواهيد گرفت. شنيدن مطالب اين بسته لذت بخش است و به صورت مداوم از شنونده تمريناتي خواسته مي شود (يعني تكرار كردن جمله ها) كه اين كار باعث مي شود تا همراه با آموزش، تمرين نيز داشته باشيد.

7language.ir (3)

آموزش مكالمات صوتي زبان اسپانيايي شامل:

اسكان : امكانات ، مايحتاج ابتدايي كمپ ،امكانات اوليه ،امكانات كمپ ، سوالات مربوط به كمپ

،پيدا كردن تسهيلات ،مشكلات ،اجاره اوليه ، سولات اجاره ، رزرو اتاق

گفتگو:امكانات اوليه ، توضيحات ، احساسات ،منافع ، معرفي ، مشاغل نظرات ، آب و هوا

سرگرمي : پايه ، فيلم ، سوالات ،موزه ، موزيك ، برنامه ريزي ،ورزش

غذا : غذاهاي اصيل ايراني ،نوشيرني ها ه سفارش غذا دادن ،رزرو غذا ، خدمات غذا خوري ،

ميوه ، گوشت ،پروتئين ،سبزيجات ،

ارجاع : اعداد ، ساعت و تاريخ ،  بيست عبارت كليدي

خدمات و خريد : كمك ، بانك ،  اصول پايه ، خريد كردن ، اورژانس ،‌سوالات ، اينترنت

پزشكي: داروخانه ،‌اداره پست ، تلفن

مسافرت و حمل و نقل : هواپيما ، پايه ، مرز ، اتومبيل ،‌اتوبوس ،‌تعمير و نگهداري

كرايه ماشين : جهت ،‌ بليط ،‌ قطار

با اين مجموعه شما ميتوانيد در هر جا و هر مكان زبان اسپانيايي را مكالمه كنيد در واقع ميتوان گفت به علت دسترسي آسان به اين مجموعه از كوچكترين فرصتها ( مترو . اتوبوس و حتي رانندگي ) استفاده كرد و مكالمه اسپانيايي خود را تقويت كرد .

توجه كنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد كنيد.

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

buy

قيمت ۵۵۰۰۰ تومان

 شماره تماسهاي پشتيباني فروشگاه روي فاكتور خريد شما درج گرديده  كه هم به آدرس شما و ايميل شما ارسال ميشوند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.